45400, Волинська обл., м. Нововолинськ, просп. Перемоги, 20
Закрити

Внести покази лічильників

Популярні запитання

Що робити при випадковому пошкодженні пломби?
Згідно п.30 Постанови КМУ від 21.07.2005 року No630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" споживач зобов'язаний забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу. У даному випадку необхідно: - звернутись в абонентський відділ підприємства "Нововолинськводоканал" із заявою про факт пошкодження пломби на лічильнику; - чекати контролера, який на місці складе акт про фактичні показники лічильника; - провести позачергову повірку водолічильника; - надати результати (акт) проведеної повірки; - подати заяву на повторне перепломбування.
Що необхідно для укладення угоди-реструктуризації боргу?
Для укладання угоди на реструктуризацію заборгованості за послуги з централізованого водопостачання і водовідведення необхідно звернутися до підприємства "Нововолинськводоканал" і надати такі документи: - квитанцію про часткове погашення (1/3) заборгованості; - довідку про склад зареєстрованих осіб в помешканні; - копію паспорта власника квартири/будинку; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Які терміни подачі показів споживання лічильників?
Передавати показники потрібно з 15 по 30 число кожного місяця за телефонами: 03344-24819, 22966, 067-3320522, а також на сайті підприємства "Нововолинськводоканал".
Як повідомити про аварію?
Якщо у Вас в домогосподарстві сталася аварійна ситуація, пов'язана з водопостачанням або водовідведенням або ви стали свідком аварії на мережах, то потрібно зателефонувати диспетчеру за номером телефону 03344- 49025 - цілодобово Він зафіксує інформацію та надасть необхідні поради щодо подальших дій
© Copyright nowowod.com.ua 2020