45400, Волинська обл., м. Нововолинськ, просп. Перемоги, 20
Закрити

Популярні запитання

Реквізити підприємства
Офіційна повна назва: Комунальне підприємство "Нововолинськводоканал" Нововолинської міської ради
Офіційна скорочена назва: КП "Нововолинськводоканал" НМР
Код ЄДРПОУ 13353837
IBAN UA823033980000000260023013766 в Філія Волинське обласне управління АТ “Державний ощадний банк України”
IBAN UA593052990000026008040804830 в АТ КБ “ПРИВАТБАНК”
Що робити при випадковому пошкодженні пломби?
Згідно п.30 Постанови КМУ від 21.07.2005 року No630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" споживач зобов'язаний забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу. У даному випадку необхідно: - звернутись в абонентський відділ КП "Нововолинськводоканал" НМР із заявою про факт пошкодження пломби на лічильнику; - чекати контролера, який на місці складе акт про фактичні показники лічильника; - провести позачергову повірку водолічильника; - надати результати (акт) проведеної повірки; - подати заяву на повторне перепломбування.
Що необхідно для укладення угоди-реструктуризації боргу?
Для укладання угоди на реструктуризацію заборгованості за послуги з централізованого водопостачання і водовідведення необхідно звернутися до КП "Нововолинськводоканал" НМР і надати такі документи: - квитанцію про часткове погашення (1/3) заборгованості; - довідку про склад зареєстрованих осіб в помешканні; - копію паспорта власника квартири/будинку; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Які терміни подачі показів споживання лічильників?
Передавати показники потрібно з 15 по 30 число кожного місяця за телефонами: 03344-24819, 067-3320501, 067-3320522, 067-3322260 (Viber), на сайті КП "Нововолинськводоканал" НМР (особистий кабінет), а також за допомогою чат-боту у Viber
Як повідомити про аварію?
Якщо у Вас в домогосподарстві сталася аварійна ситуація, пов'язана з водопостачанням або водовідведенням або ви стали свідком аварії на мережах, то потрібно зателефонувати диспетчеру за номером телефону 03344-49025 або 067-3321086- цілодобово Він зафіксує інформацію та надасть необхідні поради щодо подальших дій
© Copyright nowowod.com.ua 2020
Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
Генерація паролю