Внести покази лічильників

Популярні запитання

Що робити при випадковому пошкодженні пломби?
Згідно п.30 Постанови КМУ від 21.07.2005 року No630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення" споживач зобов'язаний забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку та не втручатися в їх роботу. У даному випадку необхідно: - звернутись в абонентський відділ підприємства "Нововолинськводоканал" із заявою про факт пошкодження пломби на лічильнику; - чекати контролера, який на місці складе акт про фактичні показники лічильника; - провести позачергову повірку водолічильника; - надати результати (акт) проведеної повірки; - подати заяву на повторне перепломбування.
Що необхідно для укладення угоди-реструктуризації боргу?
Для укладання угоди на реструктуризацію заборгованості за послуги з централізованого водопостачання і водовідведення необхідно звернутися до підприємства "Нововолинськводоканал" і надати такі документи: - квитанцію про часткове погашення (1/3) заборгованості; - довідку про склад зареєстрованих осіб в помешканні; - копію паспорта власника квартири/будинку; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Які терміни подачі показів споживання лічильників?
Передавати показники потрібно з 15 по 30 число кожного місяця за телефонами: 03344-24819, 22966, 067-3320522, а також на сайті підприємства "Нововолинськводоканал".
Як повідомити про аварію?
Якщо у Вас в домогосподарстві сталася аварійна ситуація, пов'язана з водопостачанням або водовідведенням або ви стали свідком аварії на мережах, то потрібно зателефонувати диспетчеру за номером телефону 03344- 49025 - цілодобово Він зафіксує інформацію та надасть необхідні поради щодо подальших дій