Запрацював чат-бот КП “Нововолинськводоканал» у VIBER
Комунальне підприємство «Нововолинськводоканал» запустило чат-бот у Viber.
Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає абонентам підприємства в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію за своїм особовим рахунком.
Завдяки його роботі мешканці Нововолинської громади вже сьогодні можуть передати актуальні показники лічильників, бачити заборгованість, отримати інформацію про нарахування, оплати та раніше передані показники, а також здійснити оплату через сервіс LIQPAY.
Чат-бот функціонує в режимі 24/7.
Приєднатися до чат-боту можливо:
– за посиланням: viber://pa?chatURI=nowowod
– за QR-кодом
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
На початковій сторінці боту потрібно натиснути на кнопку
Ідентифікація користувача здійснюється за номером особового рахунку і сумою останньої оплати в форматі xxxxxx:yyyy.yy, де:
xxxxxx – особовий рахунок абонента водоканалу,
уууу.уу – остання сума оплати.