📢Його голос ви точно чули! Можливо, ви не бачили його обличчя, але точно чули його голос. Це Іван Степанович Воробей – старший диспетчер КП «Нововолинськводоканал». Понад 10 років він приймає заявки від мешканців нашої громади про витоки води, низький тиск, незадовільну якість, пошкоджений люк, засмічення каналізаційної мережі тощо.

🚜«Я працюю на водоканалі з липня 1980 року. Починав екскаваторником-слюсарем. Колектив був хороший, дружний. Вирішив залишитися. Отак робота на комунальному підприємстві стала покликанням на все життя. Деякий час працював екскаваторником – рив траншеї, розкопував витоки, аби хлопці з аварійки могли швидко відремонтувати чи замінити труби», – розповідає Іван Степанович.

✔️Диспетчерська – це мозковий центр водоканалу, куди стікається уся інформація від споживачів, аналізується та «йде в роботу». Щодня диспетчер приймає до 50 дзвінків. Кожну людину Іван Степанович вислухає (майже як психолог, тільки технічний), за необхідності – заспокоє і підкаже, як вирішити проблему.

↪️«Раніше мешканці дзвонили й питали, чому немає світла або гарячої води, – усміхається Іван Воробей. – Якось подзвонили навіть із Львівської області! Зараз споживачі більш обізнані й спішать повідомити про аварійну ситуацію вдома, в будинку чи на вулиці».

🛠Найскладніше – це чергування у нічні та святкові дні, коли треба не втрачати пильності. В ці дні часто диспетчеру доводиться виїжджати разом із аварійною бригадою, щоб швидко організувати роботу та допомогти споживачам.

☎️Аварійно-диспетчерська служба працює 24 на 7. Якщо ви помітили витік води чи каналізації, виявили пошкоджений люк – одразу телефонуйте диспетчеру Нововолинськводоканалу: +3803344 4-90-25 (зі стаціонарних телефонів) або +380673321086 (для мобільних). Вашу заявку приймуть Іван Степанович або його колеги.