Інструкція по роботі з Особистим кабінетом Нововолинськводоканал
РЕЄСТРАЦІЯ В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ
На головній сторінці сайту https://nowowod.com.ua знаходиться група кнопок для роботи особистого кабінету:
«Внести показники» – відкриває меню входу в кабінет
«Увійти» – вхід в особистий кабінет для зареєстрованих користувачів (вкладка Авторизація)
Потрібно зазначити Ім’я користувача (логін) та Пароль.
«Реєстрація» – реєстрація нового користувача в особистому кабінеті (вкладка Реєстрація)
Поля позначені «*» обов’язкові до заповнення
Символ користувача: Ім’я користувача (логін) – англійськими літерами, можливе використання цифр та знаків «.», «–»
E-mail: Електронна пошта
Пароль: бажано не менше 12 символів, можливе використання великих і малих літер, цифр та спеціальних знаків
Контактний телефон: Бажаний формат номеру: «+380…»
Адреса приладу обліку: Бажаний формат адреси у місті: «Нововолинська 1/1», «Мікрорайон 15-й 40/50», «Перемоги пр. 33/10» у населених пунктах громади: «Благодатне Нова 30/1», «Низкиничі Центральна 100/2»
Особовий рахунок: Особовий рахунок у Нововолинськводоканалі (числове поле в форматі ХХХХ або ХХХХХ (4 або 5 цифр))
№ лічильника: Номер лічильника з вказанням усіх літер і знаків (можна дізнатися з єдиної квитанції на сплату комунальних послуг ЄРЦ м.Нововолинська в графі «Прилади обліку») Приклади: «123456», «Т012365», «В326597», «К326541», «213654/14». Зверніть увагу, що літери обов’язково українською мовою.
ВАЖЛИВО!
1) При реєстрації в особистому кабінеті уважно вказуйте номер особового рахунку та № лічильника. У випадку не співпадання цих даних Ви не зможете передавати показники лічильників. Якщо Ви не внесли дані про номери лічильників або внесли їх з помилками, то зверніться, будь ласка, до адміністратора сайту для виправлення заповнивши форму на сторінці «КОНТАКТИ»
або через офіційну сторінку в Facebook
2) Якщо Ви бажаєте бачити дані та передавати показники лічильників за іншими адресами приладів обліку, то при реєстрації одразу вкажіть необхідні дані, додаючи їх у відповідних полях, натискаючи кнопку «+». Для додавання інших особових рахунків в існуючий особистий кабінет необхідно звернутися до адміністратора сайту.
Якщо реєстрація пройде успішно на екрані Ви побачите повідомлення «Реєстрація завершена»,
а на вказану Вами адресу електронної пошти надійде лист
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ (Обліковий запис)
На першій вкладці Особистого кабінету «Обліковий запис» можна бачити дані, вказані при початковій реєстрації. Тут можливо змінити пароль, вказавши його нове значення в полі «Новий пароль» і повторити в полі «Повторіть пароль». Тоді натиснути кнопку «Оновити профіль».
Поля, які бажано заповнити для ідентифікації користувача у випадку виникненні технічних питань:
– «Ім’я»
– «Прізвище»
– «По батькові»
– «Унів. банківський код» – можна дізнатися з єдиної квитанції на сплату комунальних послуг ЄРЦ м.Нововолинська – 9 цифр
Після внесення будь-яких нових даних необхідно натиснути кнопку «Оновити профіль».
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ (Ввід показників)
На другій вкладці Особистого кабінету «Ввід показників» можна бачити дані приладів обліку води (лічильників), які зареєстровані за даним особовим рахунком.
Для абонентів без лічильників дана вкладка матиме такий вигляд:
Для абонентів з лічильниками дана вкладка матиме більш розширений вигляд:
У полі для введення показника відображається його числове значення, введене за поточний місяць (у даному прикладі травень), а нижче відображається числове значення та дата фіксації показника за попередній місяць (у даному прикладі квітень).
Якщо за поточний місяць не було передано показника, то в полі вводу буде відображено «0» (нуль), якщо показник уже передавався, то відобразиться його числове значення.
Щоб внести показник, потрібно внести його числове значення в полі вводу навпроти напису «Лічильник №…» і натиснути кнопку «Внести показники». Повинно з’явитися повідомлення, що показник внесено.
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ (Стан рахунку)
На третій вкладці Особистого кабінету «Стан рахунку» можна бачити розширені дані особового рахунку, а саме:
- Дані про лічильники: останні показники з датою фіксації занесення, номером лічильника і датою його наступної повірки;
- «Поточний період»
- «Кількість проживаючих осіб»
- «Залишок на початок місяця», «НАРАХОВАНО за період», «Останні ОПЛАТИ», «Залишок на кінець місяця» – усі ці дані стосуються поточного періоду (у прикладі травень)
- «МІЙ АРХІВ» – дані за попередні місяці (у прикладі це квітень та березень)
Дані за квітень для даного прикладу виглядатимуть так:
Дані особового рахунку за поточний місяць (у прикладі у серпні за серпень) виглядатимуть так:
У даному прикладі у серпні ще не було оплат, а останнє нарахування проведене в липні.
Щоб перейти до даних попереднього місяця (у даному випадку липня), потрібно натиснути на назву попереднього місяця:
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ (ОПЛАТА)
Здійснити оплату за послуги водопостачання та(або) водовідведення можливо за попередній місяць нарахування (у даному випадку у серпні оплата здійснюватиметься за липень). Сума до сплати формується автоматично та не підлягає коригуванню. Додатково до нарахованої суми необхідно сплатити комісію в розмірі 1%.
Натиснувши на кнопку >>СПЛАТИТИ відбувається перехід на сторінку безпосередньої оплати – платіжного сервісу LiqPay:
До сплати пропонуватиметься сума, що складається з нарахованої суми або залишку на кінець місяця з додаванням 1% комісії. У даному прикладі: 420,15 + 4,20 = 424,35 грн.
Призначення платежу матиме такий вигляд:
особовий рахунок # прізвище та ім’я # місяць оплати # адреса
У платіжному сервісі LiqPay доступно декілька видів оплат. За замовчуванням пропонується оплата через систему Приват24 – кнопка «24 Pay». Також доступна система Google Pay – кнопка «Оплатити через GPay».
Інші методи оплати можна вибрати натиснувши на кнопку «Інший спосіб»
- Картка(за реквізитами картки будь якого банку)
- Приват24
- LiqPay.
Оплату також можна виконати за допомогою телефону у системі Приват24 зісканувавши QR-код з екрану.
Приклад оплати за допомогою картки будь-якого банку:
У разі успішної оплати з’явиться наступне повідомлення:
За бажанням можливо отримати квитанцію на адресу електронної пошти, яку потрібно внести в поле «Відправити квитанцію».
На вказану електронну поштову скриньку надійде повідомлення наступного змісту:
ЗАГАЛЬНІ НАЛАШТУВАННЯ
Користувач, який зайшов у свій особистий кабінет, може відвідувати будь які інші сторінки сайту Нововолинськводоканалу.
Щоб повернутися до свого кабінету необхідно натиснути на кнопку з трьома крапками
Відкриється меню, де можна здійснити:
– Ввід показників -> перейти на сторінку вводу показників
– В особистий кабінет -> перейти на сторінку облікового запису
– Вихід -> вийти із особистого кабінету
З будь якої сторінки сайту можна переміститися на «домашню сторінку» (головну сторінку), натиснувши на кнопку
ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛЮ
Для відновлення втраченого паролю, користувач повинен перейти за посиланням «Забули пароль?»
Внести у форму «Генерація паролю» дані про ім’я користувача або електронну пошту, вказану ним при реєстрації і натиснути кнопку «Отримати новий пароль»
Якщо ці дані співпадають із зареєстрованими, то буде повідомлення про нагадування паролю на електронну скриньку.
На електронну скриньку користувача надійде повідомлення такого змісту:
Перейшовши за посиланням у листі, система запропонує новий пароль як набір символів та літер.
Ви можете змінити запропонований пароль, замінивши його на власний, але з дотриманням вимог:
- щонайменше 12 символів;
- можливе використанням великих і малих літер та спеціальних знаків.
Після цього натиснути кнопку «Скинути пароль»
Повинно з’явитися повідомлення про те, що пароль скинуто.
Після успішного скидання паролю Ви зможете увійти в особистий кабінет за посиланням «Увійти» або з головної сторінки сайту.
Користувачі сайту при виникненні інших технічних питань можуть звертатися до адміністратора сайту, заповнивши форму на сторінці «КОНТАКТИ»
або звернувшись через офіційну сторінку в Facebook